24. Januar 2012
5 Kommentare

Bei den Neuwahlen wurde die bisherige Vorstandschaft des Musikvereins unverändert für die nächste Amtsperiode von 3 Jahren wieder gewählt. erste Reihe von links: Beisitzerin Annemarie Prochaska, Schatzmeisterin Ulrike Gilg, Jugendleiterin Evi Treiblmair. zweite Reihe von links: Dirigent Bernd Schuster, Beisitzer Willi Hausner, 2. Vorstand Bernd Berg, Geschäftsführer Michael Pröbstl, Beisitzer Norbert Geiger, Notenwart Franz Zichraser, Beisitzer Martin Morgenroth, 1. Vorstand Alfred Tkaczik.

Ehrungen für langjährige-förderne Mitglieder des Musikvereins, von links Siegfried Graf, Therese Lindner für 25 Jahre und Günther Thiel für 40 Jahre Mitgliedschaft

5 Kommentare

1. Tiedän ikäväsi, meidänkin mörkömme on viikot pois ja me muut täällä, viikonloppuisin ollaan koossa. Välilä tuntuu, että voi surkeus. Toisinaan taas ihan jees. Pitää siitäkin asiasta löytää positiiviset puolet, niin jaksaa :)Kaunis uimaranta teillä! Ihana, kun lomailunne sattui juuri näiden helteiden aikaan…nauttikaahan!

2. volete dire che la grammatica che ho studiato per 13 anni non serve?La grammatica serve sempre, soprattutto serve l'ortografia; spesso però le regolette che ci hanno insegnato non sono proprio vere, o sono diventate obsolete (esempio: la divisione in sillabe).

3. This is discusting and just to imagine about what would had happen to those who had suffer from there they may muslim or hindu or some one. Such type of people like narendra modi should be hang and main thing is that it should be infront of the people of the country. These should be hang infront of the public so that no one can try to do it again to any one.And there after people will also trust the law of india.One message to all indians only indians that stay togehter like a family.I am an indian and i am proud to be an indian.Jai Hind

4. Kim, your foyer looks beautiful! I've been done with Christmas decorating I'm just having a hard time taking the pictures and blogging about it. Enjoy your evening, Gail

5. The worthless shit Che Guevara’s grannie was a descendant of the Lynch family of Galway. What a pity that lynching had died out by his time.Bernard Huntbernard(at)hunt.org